Cum a ajuns noua colecție Nike Uptempo un bestseller în doar câteva ore

Cum a ajuns noua colecție Nike Uptempo un bestseller în doar câteva ore

De fiecare dată când Nike lansează modelul Uptempo 96, acesta se bucură de un succes enorm: atât mărimile mari cât și cele mici se vând în cel mult câteva zile, iar modelul poate fi văzut aproape la fiecare colț de stradă. Asta reprezintă faptul că Nike Uptempo a trecut cu succes testul timpului și este un model considerat cool, durabil și confortabil chiar și la mai bine de 2 decenii de la lansare.

Deloc surprinzător, Nike Uptempo 96 a reprezentat un adevărat bestseller și în acest sezon în rândul pasionaților de baschet și de streetwear. Ca de fiecare dată când Uptempo 96 este lansat, atât în mărimi pentru femei cât și pentru bărbați, stocurile s-au golit ]n doar câteva zile.

Nike Uptempo 96 reprezintă un model special în catalogul bogat al celor de la Nike din mai multe motive. Primul este popularitatea de care se bucură și în prezent, al doilea este aura pe care pantoful a obținut-o datorită succesului obținut de Scottie Pippen cu ei în picioare iar al treilea îl reprezintă strategia de marketing aparte pe care brandul american a folosit-o la lansare.

Strategia de marketing a Nike pentru Uptempo 96

Nike Uptempo 96 reprezintă un pantof unic datorită design-ului, dar și datorită modului în care a fost realizată promovarea pentru el. Design-ul este inspirat direct din trendurile și atmosfera anilor ’90, o perioadă extrem de specială din toate punctele de vedere.

Nike a folosit un limbaj de marketing special pentru acest model. Nike Uptempo 96 a fost lansat într-un moment aparte: anul Jocurilor Olimpice de Vară din 1996 care au avut loc în Atlanta și sezonul în care Chicago Bulls a avut una dintre, dacă nu chiar cea mai bună echipă din toate timpurile, care a terminat sezonul regulat cu recordul copleșitor de 72 de victorii și doar 10 înfrângeri înainte să mărșăluiască spre titlu.

Fiind un an plin de evenimente speciale, Nike a pregătit o campanie de publicitate pe măsură, care l-a avut în centru pe „Scottie” Pippen, celebrul baschetbalist de la Chicago Bulls.

Mai mult, Nike a pus accentul în campania de promovare a Nike Uptempo pe postere și pe reclamele transmise la televizor.

Design-ul Nike Uptempo

Într-o perioadă în care linia Jordan sau alte branduri, precum Reebok optau pentru un design cât mai simplu, fără logo-uri, Nike a transformat modelul Uptempo într-un panou publicitar umblător: nu există unghi din care să te uiți la acest model și să nu vezi un Swoosh. Mai mult, scrisul mare și contrastant AIR care tronează peste air-unit-ul din talpă te face să recunoști o pereche de Air Uptempo de la distanță fără prea mare efort.

Design-ul a fost de asemenea inspirat direct de moda și trendurile anilor ’90, după cum a spus și designerul din spatele Nike Uptempo, Wilson Smith III. Acea vreme era caracterizată de design-uri mari, grandioase, strălucitoare, multicolore, fapt care poate fi observat cu ușurință în design-ul modelului Uptempo.

Fiind absolvent al programului de arhitectură al Universității din Oregon, designerul a reunit în Air More Uptempo mai multe lumi: a graffiti-ului, a pop art-ului, mai precis operele lui Keith Haring și Andy Warhol precum și elemente din arhitectură.

Unde devine o pereche populară? Pe social media

În ziua de astăzi lumea social media este probabil locul unde are loc „prima judecată” a unei perechi – e locul unde înaintea unei lansări lumea caută poze cu perechea pentru a-și forma părerea înainte ca perechea măcar să ajungă pe rafturile magazinelor. De asemenea, influencerii din mediul online pot forma în mare măsură opinia unor persoane despre un model anume, dar și despre lumea sneakerilor în general.

Cum era de așteptat, o pereche la fel de emblematică precum Nike Uptempo s-a bucurat și se bucură și în prezent de un succes ridicat, atât pe stradă cât și pe feed-ul de Instagram. De la rapperi, la actori sau influenceri, perechile de Nike Uptempo sunt deseori prezente pe feed-urile de social media și îi inspiră pe tineri și pe adolescenți să aleagă acest model.

În cazul în care acest articol v-a convins să cumpărați o pereche de Nike Uptempo sau deja erați deciși însă nu erați siguri ce magazin este alegerea potrivită vă așteptăm atât pe site-ul nostru cât și în magazinele noastre fizice din București, strada Luterană 2 și Cluj-Napoca, strada Horea 2 de unde puteți cumpăra Nike Uptempo 100% originali dar și o gamă variată de alte modele de sneakers, haine și accesorii.

S-ar putea sa te mai intereseze